TERMENI SI CONDITII
Prin vizitarea si comandarea produselor de pe site-ul www.evolutiadan.ro acceptati automat Termenii si Conditiile inscrise in documentul de mai jos; in acest sens va recomandam sa cititi cu atentie, pentru folosirea in mod adecvat a site-ului. Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii, acceptati automat si Politica de confidentialitate, Politica de retur, SC Evolutia Dan SRL face eforturi pentru a mentine corectitudinea informatiilor afisate pe acest site. Cu toate acestea, precizam ca imaginile PRODUSELOR au caracter informativ, iar PRODUSELE livrate pot sa difere de imaginile de prezentare, datorita modificarii unor caracteristici, a design-ului, fara notificare prealabila din partea producatorilor. Totodata, unele caracteristici sau pretul PRODUSELOR prezentate pe site, pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare. Daca aveti neclaritati in legatura cu Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului, puteti sa ne contactati pe oricare adresa de e-mail: office@evolutiadan.ro , evolutiadan@yahoo.com , sau la numarul de telefon: (0744) 870 201. TERMENI SI CONDITII 1. Definirea Termenilor VANZATOR: S.C. Evolutia Dan S.R.L. cu sediul social pe Str. Anton Pann, Nr. 8, loc. Targu Lapus – 435600, jud. Maramures. CUMPARATOR: Orice persoana fizica sau juridica inregistrata cu un cont pe site, si care efectueaza o comanda. UTILIZATOR: Orice persoana fizica sau juridica inregistrata cu un cont pe site, care si-a dat acordul cu privire la clauzele din sectiunea Termeni si Conditii. BUNURI SI SERVICII: Produs sau serviciu, inclusiv documente si servicii mentionate in Comanda, care urmeaza sa fie furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. COMANDA: Formular electronic ce serveste ca o forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile pe care le pune la dispozitie; iar Cumparatorul se obliga sa le primeasca si sa faca plata acestora. 2. Consideratii Generale Va rugam sa aveti in vedere ca achizitionarea produselor pe internet ofera o experienta diferita de cea din magazin. Asadar, trebuie sa aveti in vedere ca: – marimea si forma produselor pot fi percepute diferit in imaginile disponibile pe pagina web fata de realitate, insa consultantii nostri o sa va furnizeze informatiile complete privind caracteristicile produselor, telefonic la confirmarea comenzii. – culorile produselor prezentate pe pagina web, pot sa difere in realitate, pentru ca depind de mai multi factori, inclusiv de calibrarea monitorului sau display-ului telefonului/calculatorului dumneavoastra. – fotografiile si imaginile de pe pagina web au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exacta a produsului si a detaliilor incluse, trebuie sa cititi cu atentie descrierea corespunzatoare a produsului. 3. Obligatiile vanzatorului – sa asigure livrarea produselor in conditii bune, respectand cantitatile confirmate de comparator; – sa furnizeze informatii suplimentare daca i se solicita de catre comparator, privind bunurile puse la vanzare (Informatiile de pe website sunt cu character informativ si se pot modifica de catre vanzator, fara a fi nevoie de o notificare prealabila. Totodata, imaginile produselor sunt cu character informativ, deci pot sa difere de realitate); – sa asigure ambalarea corecta, corespunzatoare a bunurilor; si expedierea documentelor insotitoare bunurilor; – vanzatorul nu va raspunde de calitatea livrarii, si nici de daunele cauzate bunurilor din cauza livrarii si manipularii necorespunzatoare de catre firma de curierat. 4. Obligatiile cumparatorului – la inregistarea contului, sa completeze toate datele necesare livrarii si facturarii, in formularul oferit de noi; – sa furnizeze date si informatii reale cu privire la propria persoana; – sa respecte, si ridice coletul la data corespunzatoare livrarii; – daca doreste anularea comenzii ca precizeze acest lucru telefonic inainte de confirmarea si finalizarea comenzii; – sa pastreze documentele aferente bunurilor primite si care se afla in garantie; 5. Politica de confidentialitate S.C. Evolutia Dan S.R.L. vă respectă dreptul la confidențialitate și este dedicată protejării datelor dumneavoastră cu caracter personal și folosirii corespunzătoare a acestor date. Toate informatiile cu privire la acest aspect sunt tratate si le puteti gasi la sectiunea “POLITICA DE CONFIDENTIALITATE”. 6. Modalitati de plata si facturare – Plata in sistem RAMBURS: cumparatorul va plati valoarea produselor in numerar, integral, la livrarea coletului. Plata se va face direct catre firma de curierat prin eliberarea unei chitante; – Plata prin DEPUNERE DE NUMERAR: dupa confirmarea comenzii, cumparatorului i se va transmite factura (unde este mentionat contul bancar); urmand ca dupa primirea confirmarii platii sa-i fie expediate bunurile. 7. Expedierea comenzilor Orice comanda lansata pe site-ul www.evolutiadan.ro se considera finalizata atunci exista o confirmare a comenzii; in urma contactarii cumparatorului (telefonic), de catre consultantii nostri; dar si o instintare cu privire la stocul produselor comandate (dat fiind faptul ca site-ul nostru nu afiseaza stocul disponibil). Depunem toate eforturile pentru a livra produsele solicitate de cumparator in conformitate cu data de livrare asumata, insa mentionam faptul ca toate informatiile cu privire la livrare oferite atat de website, cat si de consultant, telefonic, sunt doar cu titlu estimativ, bazate pe estimarile firmelor de curierat partenere si, de aceea, pot varia de la caz la caz. In cazul in care, datorita unor factori externi (conditii meteo, accidente rutiere, si alte situatii speciale), dar si datorita anumitor probleme intampinate de firma de curierat; nu pot fi respectate termenele de livrare, vanzatorul nu isi asuma plata despagubirilor create de nelivrarea la timp a produselor. In anumite cazuri, rar intalnite (promotii cu impact puternic, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor ar putea sa dureze mai mult datorita volumului mare de colete. Chiar si asa procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 14 zile. Ca masura restrictiva pentru clientii care nu ridica produsele comandate, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans . 8. Termenii si costul de livrare Livrarea produselor comandate de la noi se efectueaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin modalitatile de livrare disponibile si afisate pe site. Comenzile plasate in zile de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare. Livrarea produselor se face dupa cum urmeaza: – termenul estimativ de livrare al unui colet de 24 – 48 ore; – tariful de livrare este: 18 RON (primul kg) + 0,96 RON pentru fiecare kg in plus; – costul de livrare este determinat in principal de greutatea si volumetria produselor, dar pot aparea costuri suplimentare in functie de zona unde se afla localitatea de destinatie. – Termenul estimativ de livrare al unui colet este de 24 – 48 ore; – Tariful de livrare este:17 RON (primul kg) + 0,80 RON pentru fiecare kg in plus; – Un singur colet care sa nu depaseasca 40 kg. – Termenul estimativ de livrare al unui colet este de 2-3 zile lucratoare; – Tariful fix de livrare este: 28 lei; – Un singur colet care sa nu depaseasca 30 kg. 9. Politica de retur Conform Ordonantei nr. 34/2014, produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. Asadar clientul are dreptul sa returneze orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. Valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, nu si la taxele de expeditie (taxele de expeditie sunt suportate de cuparator). Daca alegeti sa inlocuiti cu alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc). Rambursarea contravalorii produsului, va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate de cumparator. Atentie! Produsele se pot returna doar in stare noua, nefolosite, in ambalajul original, cu documentele insotitoare, ambalate corespunzator pentru a ajunge intacte in urma livrarii. NU SE ADMIT LA RETUR: – Bunurile care au fost desfacute din ambalajul original (plasticat); – Bunurile care au fost folosite; – Bunurile care nu au ambalajul original, etichetele intacte; au sigilii rupte ori sterse, – Bunurile achizitionate de la alte magazine; – Bunurile fara documentele insotitoare care dovedesc achizitia (facture, garantie, mod de folosire); – Bunuri cu ambalaje deteriorate in orice fel. Atentie! Responsabilitatea in ceea ce priveste integritatea bunurilor pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv cumparatorului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere nu o sa fie acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. PASI IN RETURNAREA UNUI PRODUS: – Asigurati-va ca produsul pe care doriti sa il returnati corespunde conditiilor mentionate mai sus; – Instiintati vanzatorul telefonic sau prin e-mail, cu privire la intentia de a returna produsul; – Dupa confirmarea de la vanzator, ambalati corespunzator bunurile pe care doriti sa le returnati pentru ca acestea sa fie ferite de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii; – Expediati coletul: a. Prin FAN COURIER la adresa: S.C. Evolutia Dan S.R.L, str. Anton Pann, nr. 8; loc. Targu Lapus, jud. MARAMURES; telefon: 0744870201. b. Prin Posta Romana la adresa: S.C. Evolutia Dan S.R.L, str. Evolutia, nr. 8; loc. Targu Lapus, jud. MARAMURES; telefon: 0744870201. c. Prin GLS curier la adresa: S.C. Evolutia Dan S.R.L, str. Evolutia, nr. 8; loc. Targu Lapus, jud. MARAMURES; telefon: 0744870201. 10. Garantii ale produselor Garantia comerciala a produselor ca bunuri de folosinta indelungata este de 1 an. Garantia comerciala nu este legata de garantia legala, data de legea 449/2003,care este de 2 ani. Garantia comerciala este stabilita de vanzator in functie de produsul achizitionat, si este angajamentul asumat de vanzator fata de consummator,de reparare,inlocuire a produsului cumparat sau restituirea pretului produsului. Pentru fiecare produs de folosinta indelungata se va elibera factura, certificat de conformitate si certificat de garantie cu perioada de garantie specificata ,perecum si instructiuni de folosire, instalare, expoloatare si interetinere eliberate de producator.(traduceri de la vanzator) Termenul de garantie curge de la data facturarii si cea inscrisa pe certificatul de garantie. Pentru a beneficia de garantie ,cumparatorul trebuie sa prezinte factura si certificatul de garantie care sa ateste ca produsul mentionat (seria inscrisa pe certificat si data eliberarii lui ) corespunde pentru perioadei de garantie, in caz contrar cumparatorul isi pierde garantia produsului. ATENTIE ! Se poate ca nu tot produsul sa intre in garantie ci doar parti ,ansamble, subansamble ale acestora, excluzand piesele consumabile care se pot deteriora la utilizare sau intr-o utilizare incorecta. Acestea vor fi specificate in certificatele de garantie eliberate pentru fiecare produs in parte. Daca produsul aflat in garantie se defecteaza si garantia se refera la piesele aflate in garantie, aceste piese vor fi inlocuite iar perioada de garantie se va prelungi cu perioada in care acesta a fost nefunctional si pana la livrarea produsului reparat. In cazul serviciilor de reparatie a produselor de folosinta indelungata in perioada de postgarantie ,termenul minim de garantie se constituie de 6 luni. A se vedea politica de retur a produselor. Daca apar defecte in perioada de garantie a produsului si se constata ca sunt din vina cumparatorului, a modului de exploatare ,a desigilarii motoarelor, componentelor sigilate ,acestea isi pierd garantia acordata. Orice defectiune constatata, va fi semnalata vanzatorului pentru a urma instuctiunile furnizate de acesta. Acest lucru se va realiza telefonic apeland : 0744 870 201, 0769 291 898 Nu se va face nici o interventie fara acordul vanzatorului. Transportul produselor defecte aflate in garantie de la cumparator la vanzator si retur va fi suportat de cumparator. Produsele defecte aflate in garantie, vor fi reparate in termen de 15 zile lucratoare. Daca piesele pentru reparare lipsesc de pe stoc pe o perioada mai indelungata, la intelegere cu cumparatorul, aparatul va fi inlocuit cu un altul pe perioada cat dureaza repararea. Daca cele doua cazuri nu se pot realiza din motive intemeiate ,vanzatorul este cel care va decide inlocuirea aparatului cu unul nou, sau vanzatorul va decide returnarea banilor constand in pretul produsului, exceptand taxele de transport. Daca aveti neclaritati in legatura cu Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului, puteti sa ne contactati pe oricare adresa de e-mail: office@evolutiadan.ro , evolutiadan@yahoo.com , sau la numarul de telefon: (0744) 870 201.